Klantenservice 06 - 5124 7038 (ook WhatsApp)
Klantenservice 24/7, ook in het weekend
Klantenservice 06 - 5124 7038 (ook WhatsApp)
Klantenservice 24/7, ook in het weekend

Ruilen & Retourneren

Wat zijn de kosten en de procedures bij ruilen en retourneren?

We willen graag dat je blij bent met je bestelling! Ben je niet tevreden? Geen probleem, dan kan je de item(s) binnen 14 dagen retourneren. Dit uiteraard alleen mits de items onbeschadigd en ongebruikt zijn.  De kosten voor het terugsturen van artikelen is voor eigen rekening. Wij raden je aan om je retour als pakket via PostNL te verzenden. Dan ontvang je een verzendbewijs en is je pakket altijd traceerbaar via track & trace. De kosten hiervan bedragen € 6,95.

Volg de onderstaande stappen om ongebruikte(!) items te ruilen of retourneren. Lees hiervoor wel even de Algemene Voorwaarden. Oorbellen kunnen niet geruild worden i.v.m. hygiëne.

  1. Meld je retour direct aan via info@something-to.nl
  2. Print dit retourformulier uit en vul het volledig in,
  3. Doe het item in de originele verpakking inclusief het ingevulde retourformulier,
  4. Stuur naar Somethingto.nl – Zwolseweg 232 – 7315 GR – Apeldoorn

BINNEN 48 UUR UW GELD TERUG

Na ontvangst van uw retour in goede orde, ontvangt u binnen 48 uur het aankoopbedrag van uw retour terug op uw rekening (verzendkosten worden niet vergoed).

Let op!
Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden door Something-to.nl niet aangenomen.

Reservering ruiling

Indien je het artikel wilt ruilen, geef dan per mail aan waarvoor je het wilt ruilen. Dan reserveren wij het artikel, totdat wij je ruiling retour hebben ontvangen.

Garantie

Alle items worden grondig gecontroleerd voordat ze verzonden worden. Check bij ontvangst van je bestelling direct de items op defecten. Mocht dit ondanks onze controles toch het geval zijn, dan zal hierop gepaste service verleend worden. Neem hiervoor binnen 24 uur na ontvangst contact op via info@something-to.nl. Zorg er wel voor dat het product ongebruikt en op het defect na in nieuwstaat verkeert.

Wat moet ik doen bij klachten?

Voor klachten en/of opmerkingen kan je contact opnemen via e-mail: info@somethingto.nl. Vermeld hierbij ook je ordernummer.

Je vraag niet beantwoord?

Indien je je antwoord niet gevonden hebt, kan je via de mail je vragen stellen: info@somethingto.nl wij proberen zo spoedig mogelijk een antwoord te geven op je vraag.